Bolt's Cooper frustratu da perde à a sfida di u coach

L'entrenatore capu di i Tampa Bay Chargers, Jon Cooper, era dispiaciutu chì i scopi di a squadra sò stati sguassati da a sfida di u coach.
Pocu dopu chì Nick Ritchie di Boston hà marcatu in u primu ghjocu u marti, Barclay Goodrow hà marcatu.
Dopu una discussione rapida trà i linesmen Steve Barton è Devin Berg è a sala di situazione NHL, u scopu hè statu annullatu.
L'attaccante di Tampa, Brayden Point, s'hè alluntanatu da u bancu è hà fiascatu à attraversà a linea blu di offside ritardata prima chì Gudrow entra in l'area di penalità.Sicondu a regula 83.3:
U ghjucatore offensivu (o ghjucatori) attraversa a linea blu offensiva prima di u puck, ma u difensivu pò piglià u puck fora di l'area difensiva senza alcun ritardu o cuntattu cù l'offensivu, o l'offensivu hè sbulicatu l'area offensiva.
Se a chjama di offside hè ritardata, u lineman deve calà e so braccia per invalidà a violazione di offside è permette chì u ghjocu cuntinueghja in e seguenti circustanze: (i) Tutti i ghjucatori di a squadra di offside lascianu l'area di penalità (cù a linea blu) listessu mumentu per permette l'offenda U ghjucatore rientra in a zona offensiva, o (ii) a squadra difensiva passa o porta u puck à a zona neutrale.
L'entrenatore di Lightning Jon Cooper era arrabbiatu.Tuttavia, ùn hà micca trattatu cù u so winger.Kupp era arrabbiatu cù l'ufficiali.
Nimu hà indovinatu, ma - per esse ghjustu - a chjama era assai vicinu è necessitava una rivista video.À a fine, Poynter era fora di ghjocu.
Prima chì Barclays Gudlow entra in a zona offensiva, Brayden Point in Tampa Bay ùn era micca marcatu legalmente nantu à a linea blu.


Tempu di posta: 27-aug-2020