Distribuzione di patate in casa in quarantena i vincitori di lotterie britanniche elogiati |Pneumonia cumunista cinese |Pneumonia di Wuhan

A donna britannica Hedman (Susan Hedman), chì una volta hà vintu u primu premiu di lotterie, distribuisce e so patate à quelli chì anu bisognu.A stampa mostra una borsa sana di patate, chì ùn hà nunda di fà cù questu articulu.
[Epoch Times u 27 di marzu di u 2020] (U ghjurnalista di Epoch Times Chen Juncun hà compilatu un rapportu) Oghje, parechje persone in u mondu si isolanu in casa, è certi si preoccupanu ancu di l'alimentariu.Aspetta, un vincitore di lotterie in u Regnu Unitu hà distribuitu e so patate à e persone in bisognu è hà guadagnatu elogi.
Hà vintu u primu premiu di lotterie di £ 1.2 milioni (circa US $ 1.43 milioni) in u 2010, è poi si trasferì in una splutazioni in North Yorkshire è hà cambiatu à l'agricultura militare.
Quandu hà sappiutu chì a ghjente stava accaparendu cibo per via di u focu di a pneumonia comunista cinese (pneumonia di Wuhan), hà decisu di distribuisce e patate chì hà cultivatu à e persone in bisognu, cumpresu l'isolamentu di casa cumminatu è e famiglie cù disabili.
Dopu avè scavatu per £ 1,2 milioni nantu à a Loteria Naziunale, si trasferì in una splutazioni in North Yorkshire https://t.co/AQ8UNFaYBW
Hedman hà dichjaratu in Facebook chì hà distribuitu patate tuttu u ghjornu di u 21 è u 22 di marzu. Ella è a so famiglia hà cavatu personalmente queste patate da i campi, chì hà causatu u so malu di spalle.
Ella disse chì, cum'è i pruvisti in u magazinu sò stati svuotati per via di a pesta, ella sperava di dimustrà a generosità di l'agricultori.
In più di patate gratuiti, Herdman hà ancu pusatu un grande saccu di verdura in a cità per a ghjente per piglià, è hà permessu à e persone di coglie ligumi in i so campi in certi lochi.
Ella disse: "Per mè, ùn hè micca un grande affare.Distribuemu solu patate.Ùn cunnoscu micca persone egoistiche.Aghju datu carità in tutta a mo vita.Spergu chì questu prova chì l'agricultori ùn sò micca cusì avari ".
Hà dettu ancu chì hà ricevutu millaie di messagi da altri dicendu: "In stu mondu scuru è egoista, ci fate surrisu".
E i so boni atti sò stati ancu elogiati da u cunsigliu lucale Robert Windass.Wendas hà dettu: "In questi tempi assai incerti, questu hè una cosa stupente è generosa".◇


Tempu di post: 18-aug-2020