[New York Outbreak 6.4] New York City accelera a seconda fase di apertura à principiu di lugliu |virus CCP |Cuomo |Pneumonia di Wuhan

[Epoch Times News u 4 di ghjugnu 2020] (Riportatu da a stazione di reporter Epoch Times di New York) U 4 di ghjugnu, l'ultima situazione di l'epidemie di virus cumunista cinese (pneumonia di Wuhan) in u Statu di New York, USA:
Cliccate quì per i grandi dati nantu à l'epidemia glubale di a pneumonia comunista cinese è l'epidemie di i Stati Uniti.Per leghje [New York Epidemic 6.3] cliccate quì.
A cità di New York hà entratu rapidamente in a seconda fase à principiu di lugliu per apre tutte e scole mediche in u Statu di New York è ufficialmente apertu u 22 di ghjugnu. U guvernatore Cuomo hà riportatu i dati di l'epidemie: "Ci hè una bona nutizia cuntinuata" Cuomo hà urigatu à i manifestanti à esse testati per u virus. ."Siate rispunsevuli" Harder Sun River Valley, Long Island Region riavviarà a settimana prossima in a seconda fase di a NBA finalizeghja u ritornu di MLB à a rivincita à a fine di lugliu.Nisun contu bancariu ?L'IRS hà utilizatu una carta di debitu per salvà.U Senatu hà passatu un prugettu per aiutà e piccule imprese à aduprà prestiti federali in modu flessibile.Più di 380,000 morti cunfirmati.30.000 preoccupazioni.A riunione hà purtatu l'epidemie à sparghje.I manifestanti sò andati in casa è sò stati culpiti da l'epidemie è prutesta a caduta di l'immubiliare di Manhattan, l'impiegati di u magazzinu di Amazon anu demandatu per una prutezzione insufficiente di a cumpagnia.
U guvernatore Cuomo hà annunziatu ghjovi (4 di ghjugnu) chì tutte e scole di medicina in u statu apriranu ufficialmente u 22 di ghjugnu;à u listessu tempu, u guvernu statali permette ancu i scoli à tene vitture self-driving (Drive-In) è drive-through (Drive-Through) Cerimonia di graduazione formale.
Inoltre, u Dipartimentu di Finanze di u Statu di New York (DFS) emette una regulazione d'emergenza chì impone à e cumpagnie d'assicuranza di accelerà a liquidazione è u pagamentu di i costi d'assicuranza in cunfurmità cù misure simili di salvezza d'emergenza da l'uraganu Sandy per aiutà l'imprese è e persone affettate da u furtu di prutesta. .
U sollievu supplementu furnitu da i regulamenti d'urgenza include: riparazione immediata di a pruprietà dannighjata per l'assicurati, è l'imprese ponu direttamente aumentà e spese senza aspittà i rapporti di a polizia.Tuttavia, a prova di perdita ragionevule in a foto deve esse presentata.
Per l'imprese affettate da a robba, DFS urdineghja à e cumpagnie d'assicuranza per accelerà e riclamazioni, furnisce una mediazione gratuita di disputi, è accettà e foto cum'è prova raghjone di perdita, perchè e cumpagnie ùn anu micca aspittà per i rapporti di a polizia.Per più infurmazione, visitate https://t.co/QhNZJdemQN.
U guvernatore Cuomo hà dettu u 4 chì a valle di l'Hudson in u conte di Westchester è Rockland entrerà in a seconda fase di apertura u prossimu marti (9), è a zona di Long Island serà aperta da u prossimu Entra in a seconda fase u marcuri (10).
Cuomo hà dettu chì ancu se a seconda tappa permette à u ristorante di furnisce alternative all'apertu, u restu di l'area deve esse in u spaziu apertu, è u ristorante pò aduprà una tenda.
Inoltre, i tavulini devenu esse almenu sei piedi di distanza, u persunale di u ristorante deve portà maschere, è i clienti devenu portà maschere o scudi facciali quandu ùn sò micca seduti.
In risposta à e manifestazioni in u Statu di New York dopu a morte di George Floyd, u guvernatore Cuomo hà dettu chì i manifestanti puderanu complicà l'epidemie.
U guvernatore hà dettu chì u guvernu statale aprirà a prova à tutti quelli chì participanu à a prutesta, è urgeu à i manifestanti à "esse rispunsevuli, piglià a prova, è lascià a polizia fà u so travagliu mentre a prutesta hè in corso".
Cuomo hà dettu: "Se site una di queste prutestazioni, duvete dì à a ghjente" Puderaghju esse espostu (in u virus) ".
"Pudete fà chì u virus si sparghje attraversu queste prutestazioni, è ùn a videremu mancu per u mumentu.""L'impurtante hè chì e persone sò rispunsevuli di e so azzioni".
U guvernatore di u Statu di Yoo, Andrew M. Cuomo, hà dettu in una cunferenza di stampa ghjovi (4 ghjugnu) chì oghje hè u 96esimu ghjornu di a crisa pandemica, è hà dettu chì i dati di u statu sò in diminuzione constante, è "continuanu boni risultati.nutizie”.
Cuomo hà dettu chì u numeru tutale di spitali hè cascatu di novu u marcuri (3).U numeru di morti di novu rapportatu era 52, un aumentu di 3 da u ghjornu precedente, ma u numeru hè statu stabile in l'ultimi ghjorni.
28 di maghju: ​​67 29 di maghju: 67 30 di maghju: 56 31 di maghju: 54 1 di ghjugnu: 58 2 di ghjugnu: 49 3 di ghjugnu: 52
U sindaco Bill de Blasio hà dettu ghjovi (4 ghjugnu) chì a cità di New York entrerà in a prima fase di riapertura cum'è prevista u luni prossimu (8) è hè prevista per entre in a seconda fase di apertura à principiu di lugliu.
Bai Sihao hà rimarcatu chì a seconda fase di apertura riapertura parzialmente l'uffizii corporativi, i buttreghi è i barbieri, è aperte strade è parcheghji à grande scala per aiutà i ristoranti è i bar à furnisce spazi alternativi esterni.
L'imprese di ristorazione anu da registrà in linea per i servizii d'accessu à l'esterno è e certificazioni per assicurà chì i so posti ùn saranu micca bluccati in stazioni d'autobus o idranti di u focu è stà luntanu da l'intersezioni.
Sicondu i dati di u guvernu di a cità, i trè indicatori di a cità sò tutti più bassi di a biologia di a porta di restrizione.Trà elli, u tassu pusitivu di a prova di virus CCP di a cità hè solu 3%.
· U tassu di infezzione di virus CCP di a cità hè di 3%, chì hè più bassu di u limitu di u 15% di u guvernu di a cità.·U numaru di novi ammissioni hè di 48 persone, chì hè menu di 200 persone.·Ci sò 354 pazienti in l'unità di terapia intensiva di l'ospedali publichi, è ci sò 400 persone sottu.
Inoltre, u guvernu di a cità rilascerà 2 milioni di maschere à i pruprietarii di e piccule imprese per aiutà à rispettà i requisiti di l'equipaggiu di prutezzione persunale (PPE).L'imprese ponu chjamà a linea diretta di i picculi imprese (888-SBS-4NYC) o 311 per e dumande.
L'NBA richiederà 22 di e 30 squadre in a liga per esse stazionate in Disney World in u statu di u locu, induve ogni ghjucatu 8 partite per determinà 16 squadre per entra in i playoffs.Admission.Sicondu u novu calendariu, u campu di furmazione aprirà à principiu di lugliu, è a stagione regulare hè prevista per ripiglià u 31 di lugliu.
U pianu di rematch hè statu appruvatu u ghjovi dopu meziornu è dopu sottumessu à l'unione di i ghjucatori, u so presidente, Chris Paul di l'Oklahoma City Thunder.
U Cummissariu NBA Adam Silver hà dettu in una dichjarazione: "L'appruvazioni di u cunsigliu di riavvia hè un passu necessariu per ripiglià a stagione NBA.Ancu se a pandemia di COVID-19 pone una sfida enormosa, simu impegnati à travaglià cù i funzionari di salute publica.Per finalizà accordi stretti cù l'esperti medichi per compie l'avvenimenti di sta stagione in modu sicuru è rispunsevule ".
Quandu u basketball prufessiunale si prepara per a rivincita, a Major League Baseball (MLB) hè sempre fermu, è i patroni di baseball prufessiunale è l'unione di i ghjucatori anu disaccordi annantu à a durata di a stagione dopu a riurganizazione.
U ghjucatore hà prupostu 114 partite u marcuri (3) ma hè statu rifiutatu.Avà, i patroni minacciavanu di solu arrangiate.I patroni di a squadra pruposti un calendariu di 82 partiti, è u numeru di partiti hè solu più di a mità di i 162 partiti in a stagione regulare.50 ghjochi.
À quellu tempu, eranu in un calendariu assai diversu.L'NBA avia ghjucatu 82 partite di stagione regulare, solu à pochi settimane da i playoffs, è MLB era in a fase di furmazione di primavera, è era dui anni di distanza da u primu ghjocu ufficiale di questu annu.U tempu di a settimana.
Sì avete ricevutu una cartolina bianca cù una carta in u vostru mailbox, è ùn avete micca dumandatu per una carta bancaria sè stessu, senti chì hè assai faciule per sbaglià.Pensate chì hè un mail spazzatura chì prumove a carta bancaria.Per piacè ùn vi preoccupate.Fondi di succorsu di l'epidemie di e persone "cuntu bancariu".
Queste carte venenu da i "Money Network Cardholder Services" (Money Network Cardholder Services) è seranu postu in manu di u candidatu attraversu u "destinatariu ordinariu".Dopu avè ricivutu a carta, ùn cunfundite micca per spam è scaccià.
Duranti u periodu severu di l'epidemie, u finanziatore hà ricevutu un salvataggio di $ 1,200 per persona da u contu bancariu.Per quelli chì ùn anu micca un cuntu autopay, assai persone pensanu chì riceveranu un verificatu, ma ùn anu micca aspittatu chì i soldi di salvezza per esse mandati in forma di una carta di debitu.
Sicondu u situ web di l'Internal Revenue Service, u guvernu hà cuminciatu à mandà fondi di succorsu à quasi 4 milioni di persone per mezu di carte di debitu invece di cuntrolli di carta à a mità di maghju.
Per i dettagli, leghjite: L'IRS ùn emette micca un cuntrollu è aduprà una carta prepagata per emette soldi di succorsu.U Revenue Service di i Stati Uniti: Ùn lanciate micca sta carta quandu avete ricevutu.
Ciò chì m'hà attiratu l'attenzione hè chì parechje persone pensanu erroneamente chì era spam è scacciò u bustu di "pagamentu di l'impattu ecunomicu".L'EIP hè mandatu in una busta regulare è hè marcatu "Money Network Cardholder Service".(1/2) pic.twitter.com/SRTzl4oszy
U Senatu di i Stati Uniti hà passatu un prughjettu di legge u marcuri (3 di ghjugnu) per dà à e piccule imprese a flessibilità di utilizà prestiti federali quandu utilizanu una parte di u prugramma di assistenza di virus cinese.
Hà dettu chì in poche d'ore dopu chì u Senatore Ron Johnson hà appruvatu u prugettu à l'unanimità da u Cungressu, a Camera di i Rapprisintanti hà appruvatu a misura per votu di voce.Spera chì stu sistema di prestitu, chjamatu "Planu di Proteczione di Salariu", serà validu prima di u pianu originale.
A Casa di Rapprisintanti hà appruvatu u prugettu a settimana passata, è avà u prugettu hè mandatu à l'elezzioni presidenziale di Trump (cambià).
U capu di a minurità di u Senatu di u Statu di New York, Chuck Schumer, hà pruvatu à ottene un accunsentu unanimu u marcuri dopu meziornu per invià a Camera di Rapprisintanti à passà a legislazione.Ogni senatore pò bluccà una tale dumanda, è u senatore Ron Johnson (Ron Johnson) hà inizialmente oppostu.Ma quandu u Capu di a Maiurità di u Senatu Mitchell McConnell (Mitchell McConnell) hà prupostu novu u prugettu di legge, ùn hà micca oppostu.
Sicondu statistiche di The Epoch Times, à 7:10 ore di l'ora orientale u 4 di ghjugnu, ci sò stati 1,901,783 casi cunfirmati, 109,142 morti, è 688,670 recuperati in i Stati Uniti;382,837 casi cunfirmati in u Statu di New York, 30,164 morti, è morti A tarifa hè di 7,88%.Frà elli, a cità di New York hà 204,872 casi cunfirmati è 11,003 morti.
U Direttore Medicu di u Dipartimentu Federale di Salute è Servizi Umani (HHS) Jerome Adams hà dettu recentemente chì e prutestazioni in tuttu u paese ponu causà a diffusione di u novu coronavirus (virus Comunista Cinese) è purtà una seconda onda di epidemie.U 3, u sindaco di New York, Bai Sihao, hà preditu chì i manifestanti stavanu in casa per a salute è a sicurità.
Adams hà dettu: "Basatu nantu à a manera chì a malatia si sparghje, avemu tutte e ragioni per aspittà chì vedemu novi persone infettate è pussibuli novi focu."
U 3, u sindaco di New York, De Blasio, hà dettu in u briefing di ogni ghjornu chì a cosa più impurtante per a New York City hè avà di luttà contra u novu coronavirus, è u più impurtante hè di aiutà e persone à stà sane è sicure."Dopu questu, hè di ricustruisce e nostre cità è aiutà a ghjente à restaurà a so sussistenza".
Bai Sihao hà dettu: "Vogliu ricurdà à tutti di ùn sopporte micca ciò chì anu sperimentatu in l'ultimi ghjorni.Spergu chì a ghjente pò stà in casa è speru chì a ghjente pò sempre mantene a distanza sociale è portà maschere.Riturnemu perchè sti misuri anu travagliatu.Ci hè cinque ghjorni per preparà a prima tappa.Per mè, a prima tappa hè di restaurà a vita di e persone è di riavvia l'ecunumia, ma hè ancu a salute è a sicurità più impurtanti ".
U mercatu immubiliare di Manhattan hè sempre in lotta di fronte à l'epidemie di virus CCP, è avà affruntà a sfida di sfide, vale à dì, prutestazioni generalizate per a morte di George Floyd durante l'arrestu di a polizia.
Sicondu i dati di UrbanDigs, l'appartamenti di Manhattan anu allargatu solu 160 cuntratti attuali in maghju, una diminuzione di 84% da l'annu passatu.
CNBC hà dettu chì da maghju 2019, i stock di novu listati sò ancu cascati da 71%.I zoni high-end di l'immubiliare di Manhattan anu patitu u più, cumpresi edifici di appartamenti caru è appartamenti di grandezza.
Trè di i so impiegati anu presentatu una lagnanza u marcuri (3) chì a stallazione di almacenamento JFK8 in Staten Island presuntamente mancava di misure di prutezzione, mettendu l'impiegati è e so famiglie in risicu di cuntrattà u virus Comunista Cinese (Covid-19).
I trè impiegati sò stati accusati chì a cumpagnia avia custruitu una "facciata di rispettu" per rispettà e linee di salute publica, mentre chì l'impiegati anu riportatu à travaglià in cundizioni insicure.
A lagnanza hà dichjaratu chì u risultatu era chì, ancu s'è "a maiò parte di i New Yorkers stanu sicuri in cunfurmità cù l'ordine di permanenza in casa di u guvernu statale ... Ma per l'impiegati di JFK8 è e so famiglie, a casa era una volta un locu periculosu".
Amazon chjamatu Rachael Lighty (Rachael Lighty) hà dettu in una dichjarazione à CNN Business: "Semu preoccupati per l'impattu tragicu di u virus COVID-19 nantu à a cumunità glubale, cumprese alcuni membri di a squadra di Amazon è e so famiglie è amichi.L'impattu hè tristu ".
"Da u principiu di marzu à u 1 di maghju, avemu furnitu à l'impiegati un tempu liberu illimitatu.Da u 1 di maghju, avemu furnitu un permessu per l'impiegati più vulnerabili o quelli chì anu bisognu di piglià cura di i zitelli o di i membri di a famiglia ".


Tempu di post: 21-aug-2020