"Quale hè ose à portà l'uniforme?"L'agente revela l'ombra di e maschere in Cina continentale |virus CCP |Face-slapped made in China |Masche false

[Epoch Times 7 d'aprile 2020] (Rapportu cumpletu di Epoch Times Fang Xiao) L'epidemie di pneumonia comunista cinese (pneumonia di Wuhan) infuria in u mondu, è u numeru di infezioni hà superatu un milione.E maschere sò diventate un strumentu di prevenzione di l'epidemie di basa per e persone.Avà u mondu "E maschere esportate da a Cina sò state ripetutamente esposte à prublemi di qualità.L'agenti di maschere di u cuntinente anu espostu parechji tipi di caos in a produzzione di maschere, cumprese fabbriche senza certificati di qualificazione chì si precipitanu à pruduce maschere per prufitti enormi, ma u 60% di e fabbriche di maschere nantu à a superficia di a cità. una maschera "Quale ose portà nantu à a faccia?""
Uni pochi ghjorni fà, u "Science and Technology Planet" affiliatu à i media di scienza è tecnulugia di u cuntinente hà publicatu una entrevista cù Chen Guohua (un pseudonimu), un broker d'esportazione di maschere.Chen Guohua hà revelatu una varietà di caos in a produzzione di maschere continentale.
Chen Guohua hà dettu chì e fabbriche di maschere nantu à a superficia di a cità sò troppu disordinate.U 60% di e fabbriche ùn anu micca i cosiddetti attelli asettici.A maiò parte di e fabbriche cumprà solu una macchina di maschera è fate.
"Sò statu in un attellu di produzzione di maschere una volta, è ùn l'aghju micca pussutu vede.I travagliadori in l'attellu ùn portanu nè maschere nè guanti, cusì sortenu e maschere a manu.Quale ose aduprà tali maschere?Ose di portà in uniforme ?disse.
Chen Guohua hà revelatu chì avà i certificati di qualificazione di fabbrica sò tutti cumprati cù soldi, è certi ùn anu mancu bisognu di cumprà.E fabbriche di maschere sò ligati l'una à l'altru.Stu tipu di fabbrica A hà una licenza di categuria, è a fabbrica B ùn hà nunda.Allora e maschere prodotte in a fabbrica B sò appesi in a fabbrica A è e merchenzie sò mandate attraversu a fabbrica A.
Nisun guanti, senza vestiti di travagliu, una pila di vestiti persunali in ogni locu, scatuli di cartone chì si trovanu in giru, questu hè l'ultimu stratu di prutezzione chì copre a bocca è u nasu, i malati di pulmonite di Wuhan cun infezione asintomatica, purtendu un maglione, mani nude, sapete chì porta Se ùn porta micca u virus, hè bè s'ellu ùn porta micca.Hè una tragedia se vi sò sparati.Cumprallu, N95.Siate gentile per voi stessu, ùn fate micca sè stessu.Tagliate l'antica cinta di maschera è cose nantu à a spugna.Ùn ti preoccupa micca.Tutti sò benvenuti à fighjà quantu Twitter hè pazzi.pic.twitter.com/HiBdYTC1ny
L'epidemie di pneumonia di u Partitu Cumunista Cinese hè scoppiata in Wuhan, Hubei, à principiu di dicembre di l'annu passatu.Dopu questu, si sparse in u cuntinente, è ci era una "suffisenza di maschera" in u cuntinente.Sicondu u situ web cinese di a BBC in u ferraghju, per riduce u distaccu, u guvernu comunista cinese hà cuminciatu à requisà fabbriche private di maschere è incuragisce e cumpagnie à passà à a produzzione di maschere.
Lu media "Sanyan Finance" hà citatu un rapportu di dati da u situ web di dati cummerciale "Tianyancha" chì da u 23 di ghjennaghju quandu Wuhan hè stata chjusa à l'11 di marzu, un totale di 5,489 cumpagnie chì producenu maschere sò state registrate in u cuntinente.
Dopu chì u guvernu CCP hà furzatu diversi posti à ripiglià u travagliu, l'industria di a produzzione più calda era a "fabbricazione di maschere".Sicondu i dati da a versione prufessiunale di "Tianyan Check", u 22 di marzu, ci era 52,411 cumpagnie chì u so scopu cummerciale includeva "maschere è prutezzione respiratoria".Trà questi 5 trilioni di imprese, 17,013 anu u so scopu cummerciale cumpresi l'importazione è l'esportazione.
Chen Guohua hà dettu chì aghju statu in un affari di e-commerce transfruntier per più di deci anni è ùn sò mai statu in cuntattu cù maschere prima.Dopu à u scoppiu di l'epidemie d'oltremare, un gran numaru di clienti hè ghjuntu à dumandà à noi se pudemu vende maschere.Questu era u principiu di l'affari di l'esportazione di maschere.
Ellu disse chì parechje fabbriche domestiche di maschere sò fabbriche di vestiti, è e fabbriche di macchine sò temporaneamente mudificate, è l'equipaggiu è a tecnulugia cunnessi ùn sò micca à u standard.
"Originariamente, i Centri per u Controlu è a Prevenzione di Malattie (CDC) anu liberatu u standard di maschere è annunziatu chì KN95 è altri tipi di maschere chì rispondenu à i standard chinesi ponu esse aduprati cum'è sustituti di maschere N95.Dopu avè cunnisciutu sta nutizia, avemu fattu l'affari di maschere KN95, in fondu era u 28 di marzu chì a FDA (Food and Drug Administration) di i Stati Uniti hà annunziatu di colpu chì e maschere chì rispondenu à i standard di produzzione di a Cina eranu inutili.Ellu disse.
I pruduttori di maschere attuali anu bisognu di cercà e maschere N95 chì rispondenu à a certificazione NIOSH (Istitutu Naziunale di Salute è Sicurezza Occupazionale) di i Stati Uniti.In u passatu, l'Europa hà ancu permessu l'impurtazione di maschere civili chì rispondenu à i standard chinesi, ma ùn hè più pussibule.E maschere chì rispondenu à a serie di standard EAFFP devenu esse aduprate per entre in Europa.In generale, i standard di esportazione per e maschere sò sempre più alti.
Recentemente, un video di un suspettatu impiigatu di una fabbrica di maschere in Cina continentale chì usa assai maschere per sguassate i so scarpi hè diventatu virali nantu à e plataforme suciale in casa è in l'esteru, suscitando indignazione publica.
Certi internauti di Twitter anu lasciatu un missaghju dicendu chì queste persone sò pervertite è sò avà in una crisa globale!Ùn hè micca meravigliatu chì parechji paesi tornanu tutti l'equipaggiu protettivu difettu, agenti di teste di virus, etc.!
"Se ùn avete mancu implementatu standard di igiene di basa, quale s'aspittaria à aduprà i vostri prudutti?""Hè terribili!""Ogni volta chì vogliu cumprà qualcosa fattu in Cina, mi ricurdaraghju di questu"."Ùn più prudutti "Made in China" entranu in u paese!""A fabricazione cinese deve esse finita.L'unicu chì anu inventatu hè a malatia ".
L'esterni crede chì micca solu e maschere fatte in Cina sò inferiori, ma sò ancu contaminate da i scarpi di i travagliadori durante u prucessu di produzzione.Questu hè digià un prublema di etica cummerciale.Fate "Made in China" publicamente a faccia.
#ChineseVirus @US_FDA China sucks .. #BoycottChina ùn cumprà micca e cose chinesi è li affunderà https://t.co/TdtiIcEH7g
U CCP prova di coglie l'uppurtunità di lancià a "diplomazia anti-epidemica" è di esportà forniture mediche in parechji paesi in Europa è in Asia.Tuttavia, i suministi fatti in Cina sò stati ripetutamente interrugati, è recentemente ci sò stati ondate di ritorni.
U Ministeru di a Salute di i Paesi Bassi hà publicatu una dichjarazione u 28 di marzu chì 1,3 milioni di maschere fatte in Cina sò state ricevute u 21 di marzu, marcate "KN95", u livellu di prutezzione designatu hà righjuntu EU FFP2, è e specificazioni eranu vicinu à e maschere N95, ma dopu. duie teste, e maschere sò state trovate Inizialmente, a funzione di appiccicà à a faccia è di filtrà u virus ùn era micca qualificata;u primu lottu di 600,000 maschere hè statu attribuitu à l'uspitali in diversi lochi per l'assistenza medica, è l'autorità anu urdinatu chì tutti sò ricurdati.
Qualchissia in l'Hospital Catharina in i Paesi Bassi hà indicatu chì sta serie di maschere inferiori ùn hè micca un casu unicu."A superficia di a cità ùn hè ancu quì".U staffu medico lucale li pesava.Quandu anu ricivutu e maschere, anu sentitu ch'elli ùn eranu micca adattati è ùn puderanu micca adattà bè.Dunque ùn hè micca usatu.Ci hè assai "spazzatura", è alcune persone utilizanu a crisa attuale per prufittà ".
In più di e maschere, i reagenti di test rapidi fatti in Cina sò ancu prudutti falsi.Filippine, Spagna, Repubblica Ceca, Turchia, Malaysia è parechji altri paesi anu indicatu u tassu d'errore estremamente elevatu di i reagenti rapidi di test di virus di a Cina, cù un tassu di precisione di menu di 40%.
U 2 d'aprile, l'Australia hà di novu espostu a scarsa qualità di maschere è vestiti protettivi impurtati da a Cina, è i materiali cù un valore di u mercatu tutale di circa $ 1,2 milioni ùn puderanu micca esse aduprati per sustene l'epidemie.
U 6 d'aprile, u "Times" britannicu hà informatu chì i milioni di kit di teste urdinati da u Regnu Unitu da a Cina per a pneumonia CCP ùn sò micca qualificati, è ùn anu pussutu esse rilevati pazienti lievi o asintomatici.
Solu l'ultimi dati da l'Amministrazione Generale di Dogana di u Partitu Cumunista Chine u 5 d'aprile mostranu chì dapoi u 31 di marzu, 11,205 milioni di forniture mediche prodotte da cumpagnie non listate o senza certificati di registrazione di i prudutti di i dispositi medichi sò stati sequestrati, cumprese 9,941 milioni di maschere. è equipaggiu di prutezzione.155,000 setti di servizii, 1,085 milioni di novi reagenti di rilevazione di coronavirus, è 24,000 termometri infrarossi.


Tempu di post: 14-aug-2020